علل سردرد شدید در طی دیالیز چه می
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل سردرد شدید در طی دیالیز چه می

مشخص شده است که دیالیز ممکن است عوارض جانبی بسیاری از القاء و سردرد شدید یکی از آن، زیر برخی از دلایل من جمع آوری شده است، امید آن می تواند به شما و یا دوستان خود را در اطراف شما در برخی از راه کمک کند. اگر شما سوال دیگر، خوش آمدید به چت با دکتر آنلاین ما هستند، ما هیچ کمک به صورت رایگان فراهم کند.

به طور عمده دلایل سردرد شدید در طی دیالیز

1. فشار خون بالا: آن را قطعا می تواند سردرد القاء و ممکن است wirse بیماری است، بنابراین پرداخت attentiont مخصوص به آن را.

سندرم عدم تعادل 2.: آن رایج در میان بیمار با کفایت دیالیز دیده می شود

3. بیماری چشم: آن را بسیار شایع است، اما این اتفاق خواهد افتاد

4. هیپوناترمی و هیپوگلیسمی: سردرد اغلب در طول دیالیز رخ می دهد، و آن را در عرض 12 ساعت پس از دیالیز ناپدید شد، حداقل 24 ساعت.

5. آلرژیک به dialyser: شما نیز باید با توجه به آن

6. غلظت الکترولیت مایع دیالیز نیز ممکن است سردرد ایجاد می شود، از آن غفلت نکنید

اگر سردرد در دیالیز سقوط کرد، شما را به تلفن نیاز پزشکان، آنها را تنظیم با توجه به شرایط خود را، که می تواند به شما کمک کند کمتر درد رنج می برند و اثر درمانی بهتر است. بنابراین برقراری ارتباط با دکتر خود لازم است، هر زمان که شما افتاد ناراحت کننده، شما باید با دکتر خود را بلافاصله بگویید.

همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز ممکن است اثرات جانبی القاء، بنابراین شما باید انجام هر کاری که به آن اجتناب کنند. این تقاضای شما توجه بیشتر پرداخت به بیماری خود، پیش از آن شما می توانید این بیماری این فرصت را به خلاص شدن از شر دیالیز پیدا کنید، بیشتر است. اگر شما تحت آن در حال حاضر، انجام نمی دهیم تا، نگرش مثبت و یک رژیم غذایی مناسب می تواند به شما کمک کند به مبارزه با این بیماری است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری شما نیاز دارید و یا می خواهند بدانند که درمان بیشتر از آن، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ما ایمیل: کلیه support@hotmail.com.

 





:: برچسب‌ها: دیالیز، سردرد شدید در طول دیالیز، دلایل سردرد شدید در طی دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: